tisdag, augusti 21, 2012

Benvärk

Inatt vaknade jag strax före kl 4 och hade fruktansvärt ont i höger ben. Det kändes nästan som när man hade växtvärk som liten. Till slut gick jag upp och tog ett par alvedon. Och efter en timmes smärta kunde jag somna om igen. Men eftersom klockan ringde 05:45 så blev det bara en kort sömn. Det kändes dock bättre i benet när jag vaknade. Och jag misstänker hälsenan i vanlig ordning :-(

I helgen var ju Premier League igång igen. Och i och med det så kan man börja betta lite igen. Det gick väl skapligt och innan gårdagens match låg jag några hundringar plus. Men efter gårdagens match så var allt borta igen. Haha, easy come, easy go....

Sista lediga dagen idag. Imorgon börjar arbetsdagarna igen. Jag längtar verkligen.......NOT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska fixa fram lite basketodds åt dig snart så du kan kamma hem storkovan!!

/Du vet vem

Anonym sa...

Kanon! Som jag längtat!! :-)

/TB