fredag, augusti 24, 2012

Svåraste hittills

Idag var det helt klart den svåraste dagen hittills att gå upp när klockan ringde. Jag var upp och stängde av. Sen la jag mig i sängen igen och kände att jag lätt skulle somna om. Men då tog jag mig i kragen och skutta upp, gick ut och körde lite backträning följt av cirkelträning innan jag avslutade med 5 km i rätt så bra tempo. Ok, jag masade mig i alla fall upp ur sängen. Och det kändes nog så jobbigt.

Men nu är det dags för jobb och det är ju faktiskt fredag! Inte illa att ha klarat av sin första arbetsvecka. Eller i alla fall tredagarsvecka. Med lite bra väder idag så kanske jag smiter hem tidigare och försöker göra klart väggen hemma oxå. Sen imorgon bitti så blir det att försöka vara en vägg vid bordet. För övrigt så är det idag tre veckor kvar till Londonplanet lyfter!

Inga kommentarer: