onsdag, augusti 29, 2012

Innebandy idag

I eftermiddag blir det lite innebandylir. Eftersom jag missade måndagens pingis så känns det bra att få röra lite på sig igen. Tyvärr så ville inte Freddie följa med idag så då blev jag tvungen att lämna på dagis och därmed kommer jag inte få ihop full dag. Men vad gör det? Jag kommer förmodligen bara längta till morgondagens jobb än mer...

Angående Arsenal så sägs det att Walcott inte vill förlänga kontraktet som går ut nästa sommar. Så nu gäller det att kränga bort han innan han kan gå gratis nästa år. Varför han inte vill skriva på vet jag ej. Men kanske så känner han att han kommer få svårt att ta en plats i laget. Eller så har hans agent satt grillor i huvudet på honom. Han kanske precis som alla andra vill ha en orimlig veckolön? Vem bryr sig? Om han velat vara kvar så hade han kritat på sen länge. Så nu gäller det bara att hitta någon stackare som vill betala honom vad han vill ha. Och som dessutom vill betala oss en någorlunda summa. För jag har svårt att tro att han kommer krita på nytt kontrakt nu när han inte gjort det tidigare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dags att jag kliver in i Arschenal på riktigt nu för att ordna upp skiten...
Hur svårt kan det va!!!

En riktig COACH skall man lyssna på
eller hur??????

//Coachen(som aldrig hade sådana problem under mina 45 år som COACH)

Anonym sa...

Helt rätt Coach! Coachens ord är lag!

/TB (som saknar Coachen som Coach)