fredag, januari 18, 2013

Huvudvärk

Sen jag slutade med kaffe för snart två veckor sedan (5/1) så har jag dagligen haft huvudvärk. Men igår var första dagen som jag inte hade det och det var underbart. Om det är kaffebegäret som äntligen släppt eller om det är så att jag utan att jag tänkt på det varit orolig för hjärtat det vet jag inte. Men det kan ju även vara det sistnämnda då det var i onsdags som jag fick veta att det inte var något fel på det. Hur som så var det skönt med en huvudvärksfri dag igår. Hoppas att det fortsätter så nu.

I övrigt är det fredag. Med andra ord två lediga dagar framför oss. Denna helg har jag bara ett träningspass på söndag kl 9 inbokat. Och så skall jag väl försöka genomlida förnedringen på Bridgen. För inte kan väl dom goda skrälla mot dom onda? Vi har ju visat oss riktigt dåliga mot dom bättre lagen. Och det har hittills inte kännts som om det var dom bättre som varit bättre utan mer som att det låser sig. Kan det vara så att man vill för mycket och så skiter det sig istället? Kanske dags för Wengers mentor att kliva in och tala om för dom att motståndarna som är högerfotade är vänsterfotade? Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig helg Lillebror!

//Storebror