tisdag, januari 15, 2013

Snö

Så där ja, nu snöar det igen, vad härligt! Men det gjorde att jag kom lite senare till jobbet idag. Inte bra! Vi har en tävling här som inte är någon tävling. Men det är viktigare än en tävling. Tävlingen är som en femsettare. Varje vecka är en ny match. Jag brukar vinna. Men dagens set torska jag knappt och det bara för att jag fick för mig att jag skulle skotta undan den snö som kommit. Dessutom hade dvärgarna vaknat imorse innan jag gick så lite surr med dom oxå innan jag stack. Det drog ju ner tiden oxå men den tiden var det värt. Dock inte skottningen..... 1-1 hittills denna vecka. Imorgon kommer jag torska så det blir tidiga mornar tors-fred.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fortfarande mot Bjerk? Eller är JP med i matchen nuförtiden?

/J

Anonym sa...

JP är så chanslös så där har jag slutat att räkna :-)
Det är Bjerk som gäller, och han har börjat bli stabil på runt 6:30.

/TB