fredag, januari 11, 2013

Snö igen

Nu är snön tillbaka igen och man fick damma av skyffeln för lite snöskottning. Dock så blev det lite sandning oxå eftersom det blivit så isigt under. På söndag spelar Arsenal hemma mot Shitty och jag hoppas verkligen på en seger här. Men som vanligt förväntar jag mig en förlust. Shitty är ju ett bra lag och jag har tippat dom som slutsegrare när säsongen är över. Vi får väl se. Själv ska jag ta hand om sekretariatet när vi har seriesammandrag i helgen. Det känns lite konstigt. Dels för att jag hellre hade spelat. Men oxå för att jag inte har en aning om vad som förväntas av mig. Men det är väl att fylla i några blanketter och se glad ut..... Jag hade hellre suttit som domare tror jag. Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror ni tar City även om det kommer att bli tufft, själv så lär "vi" (CFC) väl åka på stryk mot Stoke!

//Lalle