fredag, januari 25, 2013

Vinst!

Då kan vi summera denna veckas tävling, Först till jobbet. Det stod 2-2 inför avgörande dag. Så idag var det bara att kliva upp i tid och traska i rask takt till jobbet. Det blev en rysare. Jag kom iväg lite senare hemifrån än vad jag tänkt men jag gick något snabbare än vanligt. Och när jag kliver in på jobbet så kan jag knyta näven och "ossa" lite. Strax efter kommer förloraren :-) Skön start på veckans sista arbetsdag. Nu är det helg som väntar och ett träningspass pingis imorgon kl 07:30. Japp, ni läste rätt. Tanken var från början att köra vid 09:00. Men det visade sig att hallen är upptagen för seriespel då så det är bara att anpassa träningstiden efter halltillgång. Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ossa!!! Underbart:)
Trevlig helg!!

/TB:s brorsa