onsdag, juni 24, 2015

2 kvar

I och med att man redan gått upp idag så är det bara 2 dagar kvar att ställa klockan för att gå upp och åka till jobbet. Det kommer säkert dagar under semestern oxå då man ställer klockan lite tidigare men då är det inte för att åka till jobbet.
Ikväll är det ABB-joggens "våravslutning". Det innebär utlottning av priser. Så med lite tur så kanske Ina eller Freddie kan vinna något! :-) Själv tror jag inte att jag vinner, brukar inte göra det. Men vi är väl alla vinnare som har möjligheten att kunna vara med. Hoppas bara att det slutar regna....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan jag dyka upp och snika åt mig lite vinster?
Jag känner ju någon som känner någon som
känner någon som jobbar på abb!!

//Frukthandlarn

Anonym sa...

Absolut, är väl bara att säga att du kommer från Verket = Vinstgaranti?

/TB