fredag, juni 05, 2015

Vilket väder!

I år har dom tur, studenterna! Ett fantastiskt väder att springa ut i "friheten". En sån här dag så undrar man om man skulle vilja göra om det? Och jag kan inte bestämma mig för om jag skulle vilja vara 18-19 år igen eller inte. Hade man vetat då vad man vet nu så kanske man kunnat använda tiden till att utbilda sig till det man vill göra. Men då hade jag inte en aning om vad jag ville hålla på med. Det fanns inget som jag "brann" lite extra för. Så tiden bara gick om man halkade in på än det en aoch än det andra jobbet. Trivdes ofta vart jag än hamnade.

Ha en trevlig helg och kom ihåg att hissa flaggan imorgon!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du var bäst på SJ. Halvtid på studenten nu. Den började här hemma med champagne frukost för 33 personer. . Bra start ska de ha. Osv. NU åker de flak sedan hem och va trevlig en timme med släkten innan festen börjar. ....jag kör hela kvällen också..vi hörs och hela Norge gratulerar sverige imorgon.

Anonym sa...

Dina barn måste vara tacksamma som har en pappa som är snäll och ställer upp på det mesta! Önskar fler föräldrar var som du!!! Ha en trevlig helg och tänk på att det snart är dags för planering av 5 årsjubileumsresan!!

/TB