torsdag, juni 04, 2015

Sjysst!

När man vaknar upp på morgonen och får se detta underbara väder så känns det lite lättare att ge sig iväg till jobbet. Men samtidigt tycker man att det är lite synd att man ska behöva jobba när det ser så fint ut. Nåväl, tidigt här, tidigt härifrån? Kan bli så. Skulle behöva klippa gräset hos mor och far. Skulle behöva klippa gräset hemma oxå för den delen. Har en lite kort joggingtur att göra idag. Så jag skulle inte vara sysslolös om jag gick hem lite tidigare.

På jobbet skall vi flytta en databas till. Idag på "min" lina så då gäller det att det blir bra :-)
Och jag tror inte att det skall behöva bli några problem. Men det gäller att vara fokuserad och göra rätt, annars kan det lätt bli fel....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du tid över att hjälpa till imorgon mellan 06.00-09.00.
Champagnefrukost för 33 ungdj-vlar (studenter). Hur tänkte jag den här gången????

//Rektorn

Anonym sa...

Haha, hoppas du bjuder på jordgubbar oxå :-)

/TB