tisdag, mars 08, 2016

Matchdag

Ikväll spelar Arsenal omspel i FA-cupen. Hull borta. Och eftersom jag har missat så många matcher de sista veckorna så känns det bra att få sätta sig ner och, förhoppningsvis, njuta av en fin match. Jag har mina tvivel men jag ska för en gångs skull försöka vara lite positivt inställd till matchen.

I övrigt kan nämnas att jag låste in mig i ett av våra smårum här på jobbet igår. Allt för att försöka få lite lugn och ro i skapandet av ett nytt program. Men det började med att Bulgarien dök upp på Skypen. Man hade problem med ena linan därnere. En databas som var oåtkomlig. Jag fick koppla upp mig med TeamViewer och 75 minuter senare var det fixat. Så det var ju kul att kunna hjälpa dom därnere. Så idag har jag bokat in mig på nytt i ett av rummen. Får väl hoppas att jag hinner komma framåt lite i alla fall....

Inga kommentarer: