torsdag, mars 24, 2016

Sista arbetsdagen för veckan

Fast jag ska ju jobba på söndag oxå men det är ju bara i några timmar och det är hemifrån. Och hemifrån är det även idag. Jag har jäkligt svårt att göra vissa saker när jag sitter i kontorslandskapet. För mycket surr och störningsmoment. Ibland har jag bokat in mig i ett litet rum men idag väljer jag att sitta hemma. Jag tänker inte heller jobba full dag idag så bra att inte bränna tid på transporter.

Ni får ha det så trevligt på Finslads igentliga nationaldag, Särtorstagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Apropå Finland: Uffe Elvings upp till tretton.
Frågan : Nämn en ort i Västmanland med en känd silvergruva?
Problem på andra sidan. Uffe Elving ger den sista hjälpen:
Orten börjar på S.

Åhh då kan ja, kan det vara Sööööping.

//Coachen önskar glad påsk till alla. (Nästan alla)

Anonym sa...

Haha, en klassiker!!!

Glad påsk!

/TB