torsdag, mars 10, 2016

Somna om

Det är inte ofta som jag somnar om efter att klockan ringt. Men i morse hände det. Jag sov inte så jättelänge till, kanske 20-25 minuter, men ändå. Jag trycker aldrig på snooze på klockan, det är för amatörerna. Hade man somnat om i flera timmar så kanske man fick tänka om där. Men på bara 20-25 min så behövs det inte. Jag klara nog att gå upp direkt nästa morgon....

På jobbet håller jag på med ett program som nu börjar få flera av funktionerna som jag tänkt. Men det är fortfarande en hel del kvar att ordna till men jag tror att det kan bli bra till slut. Får hoppas att mottagarna blir nöjda oxå.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tillbaks till verkligheten.
Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig!
Men, kan säga att The Mitre, Phoenix, Jack Horner
fortfarande står kvar.

En usel fotbollsmatch på Loftus Road avslutade min
födelsedag, aldrig riktigt nöjd men Honeydew och Olivers Island bedövar ju en del!

//Coachen tillbaks i Svedala (Fruktis hade gjort ett bra jobb igen)

Anonym sa...

Välkommen hem Coach! Låter ju som om ni hade en skaplig resa :-)

Såg ni mån råtta på The Mitre?

/TB

Anonym sa...

Men Anchor and hope då? Stod det kvar? Eller var den sänkt i ån bredvid? Vem snarkade mest/vem somna först?

/Fruktis vänner

Anonym sa...

Anchor and Fucking Hope står kvar i det närmaste orört sedan december!
Coachen snarkade mest.
Coachen somnade inte först.
Coachen åt en suverän pasta på Bella Italia med 20 % rabatt!!!
Coachen åt en mindre bra battered cod with chips på Jack Horner!
Frullen var ruskigt bra på hotellet!
Vårt bord var dock upptaget av några äckliga tyskar!!!!
benutrymmet extremt bra på Ryan liksom tomma platser bredvid....

//Coachen

Anonym sa...

Kanon! Nu fick vi en utförligare reseberättelse!

Ni måste varit sena ner till frullen.....


/Packad och glad