söndag, september 18, 2016

Dags att ringa igen...

För ca 2 veckor sedan ringde jag läkarmottagningen angående min hals. De ställde lite frågor och kom fram till att det var något virus som gjorde att jag hade ont i halsen. Och så sa hon att om det inte är bättre om 2 veckor så ska jag ringa igen. Så imorgon är det dags att ringa igen. Då har det gått 2,5 vecka sen jag ringde och jag har haft ont 4,5 veckor. Frågan är ju bara vad dom kan göra nu 2 veckor senare som dom inte kunde göra då? Eller var det bara ett standardsvar jag fick för 2 veckor sen? Så nu visar det sig att det är något helt annat än ett virus? Har dom i så fall kastat bort 2 veckor i min rehabilitering då? Jaja, vi får väl se imorgon, eller höra snarare. För träffa mig verkar dom i alla fall inte vilja göra.....

Inga kommentarer: