fredag, september 30, 2016

Imorse längtade jag till oktober...

Det var inte alls så skönt ute imorse. 11 grader men det var 11 kalla grader. Tidigare har 11 grader varit lite varmare. Kanske är det regnet som kylt ner luften och blåsten gör väl saken inte bättre. Så jag kan nog garantera att det inte kommer bli shorts oktober ut i alla fall..... Jag klarade i alla fall målet att ha shorts hela september.

Friidrottshallen är uthyrd i helgen. Så dagens friidrottsträning blir snarare "teambuilding". Vi ska åka till Tillbergabadet och efter det käka pizza. Freddies träning på söndag flyttar vi ut till Rocklundaskogen. Vi får se hur många som kommer.....

På söndag spelar även Arsenal match om jag kommer ihåg rätt. Kommer inte ihåg så här på rak arm vilka vi möter ens. Men fortsätter vi spela som vi gjort senaste matcherna så borde vi ta tre pinnar.

Ha en trevlig helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Livet leker inte varje dag!!!

Åkte in på akuten i natt!
Gallstensanfall, in 23:30 hemma 03:48.

Sova en stund sedan till tandläkaren med
yngsta 07:50 osv. bilverkstan 09:30

När jobbar jag då?

Enligt Lisa Ekdahl:

Vem vet inte jag, vem vet inte du
vi vet ingenting alls....

//Coachen

Anonym sa...

Ofan, du lever ett tufft liv Coach!

Är det nästan så att du längtar tillbaka till pingisen? Så du kunde komma iväg och få andas lite en stund....

Krya på dig!!

/TB

Anonym sa...

Nästan Nästan

//Jonny Kix

Anonym sa...

Krya på dig coachen!
Vet inte vad som händer vid gallstensanfall men låter inte skönt iaf.

//TB:s brorsa