måndag, september 19, 2016

Dyrt!

Välkommen till vecka 38! En helt ny vecka osv.......

Jag satt uppe i lördags och väntade in Arsenals match som skulle börja 22:45. Jag hade stängt av datatrafik och wifi på telefonen så att jag inte skulle kunna få reda på resultatet av misstag. Och jag är glad att jag bestämde mig för att se matchen. Det var ett steg i rätt riktning. Inte bara att man vinner stort utan man spelade mycket bättre än tidigare oxå. Vi får väl se hur det ser ut framöver. Det har ju inte funnits någon stabilitet på många år gällande Arsenal så det har varit en/två bra matcher följt av nån plattmatch. Så vi får väl se framöver som sagt.

Igår trodde jag att ManUSA skulle ta sig samman och vända den negativa trenden efter två raka förluster. Så det var ju bara att lassa in stålar på en seger där. Och vid 1-0 till Watford så var det bara att lassa in lite till, fast till bättre odds! Men Mourinho verkar redan tro att han är inne på sitt tredje år i klubben och torskade sin tredje raka match. Det är dyrt att spela på Premier League, det går aldrig som man trott.....

Ha en bra vecka nu vänner (om det nu finns någon kvar där ute....)!

1 kommentar:

Anonym sa...

Is there anybody out there?

//Pink Floyd