fredag, oktober 07, 2016

Choklad!

Vad är det med mig och choklad just nu? Inatt drömde jag återigen om choklad. Jag var med om tillverkade chokladen och stod och mätte upp kakaomängden. Helt sjukt, två nätter i rad som jag drömmer chokladdrömmar...

Idag är jag riktigt sliten i kroppen. Det blev 80 minuters innebandy igår kväll. Så den, pingisen och onsdagens 14 km har satt sina spår på min gamla kropp. Men jag skal inte klaga, jag har valt det själv. Och jag har haft möjligheten att träna på nu i ett par veckor och det är ju underbart. Måste nog försöka tygla mig lite annars finns nog risken att man drar på sig någon sjukdom pga att kroppen inte hinner återhämta sig ordentligt.

Veckan har gått sjukt fort. Nu är det fredag och det är återigen dags att börja förbereda sig på helgens aktiviteter. Ina på friidrott idag, Freddie på söndag. På söndag är jag dessutom ansvarig tränare så jag måste knåpa ihop ett träningsprogram oxå. På söndag blir det nog även en dryg timme vid pingisbordet eller snarare vid barriärerna baktill.....

Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja dina backhandsloopar biter bäst en bit ifrån bordet!

//Coachen

Anonym sa...

:-)

/TB