onsdag, oktober 12, 2016

Köping

Idag är det dags att åka till Köping. Och då är det inte för att köra ett pass med Borgen. Eller, man borde ju passa på när man ändå är där.... Nåväl, det är Köpings lasarett som skall få ett besök. Ortopeden där skall kolla på mitt finger som jag gjorde illa i våras. Jag tycker nog att det blivit bättre den sista månaden. Dock så blir det värre ibland så det kanske är bra att dom tar sig en koll.

Våran bil blev underkänd igår på besiktningen. Nån broms som tydligen ligger på hela tiden vilket gör att den sliter däck och drar mer soppa än vanligt. Dessutom finns ju risken att det går sönder än mer. Men som tur är så får jag låna mammas bil idag för att ta mig till Köping. Sen får vi hålla tummarna att våran bil håller ihop tills vi fått en tid hos Nurmis nästa onsdag för att fixa felet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde Nurmis hade slutat med sin "verksamhet".

//Hawkeye

Anonym sa...

Är det inte helt sjysst där eller?

/TB

Anonym sa...

Billigt, bra win-win för dig inte för mig.

//Hawkeye

Rykten säger att han skulle sluta med verkstan!