måndag, oktober 03, 2016

Ny arbetsmånad

Nu är vi inne i oktober och det kändes när man gick till och från bilen imorse. Riktigt kallt! Men det är väl bara att inse att värmen följer med flyttfåglarna till södra breddgrader. Så länge det inte regnar så är det väl svårt att inte vara nöjd ändå.

Jag vaknade upp imorse med en rejäl värk i ryggen. Kändes dessutom som om det ingick i någon dröm jag hade (som jag för övrigt helt har glömt). Men som tur är så har värken lagt sig och jag tror att det kanske var kroppens inbyggda väckarklocka som väckte mig helt enkelt.....

Annars är det väl bara att bjuda till nu, ge allt för aktieägarna osv.... Ha en bra arbetsvecka!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tjaba!

kan glädja alla följare att någon gallsten var det inte.
Efter att ha tillbringat natten mellan tors o fre, samt natten mellan lör o söndag samt ett "sex timmars" pass på söndagen på akuten inklusive 2 omgångar med akutröntgen så har vi då hittat nåt.

Djävla NJURSTEN igen....

denna gången 4 mm, och givetvis gör man riktiga åtgärder när stendjäveln är 5 mm, nu får den bida sin tid och ramla ut av sig självt när den så tycker.

Doktorn sa också att det finns en till sten....

Den är 11 mm o finns i njuren, där den inte gör någon skada än så länge.....

Ha en trevlig arbetsvecka

//Coachen

Anonym sa...

Ofan, vilket skit! Hoppas verkligen den ramlar ut av sig själv snart då? Ingen hit att ha såna attacker med jämna mellanrum...

Krya på dig Coach!

/TB

Anonym sa...

Londonresa i trubbel??

Sist så var jag sjukskriven i över en månad....

Tills vidare inte alls utan jobbar solidariskt för VERKET

//Coachen

Anonym sa...

Ajaj, vi håller tummarna för snabbt tillfrisknande och inga fler attacker!

/TB

Anonym sa...

Helvete vilket skit!
Håller tummarna för dig Coachen.

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Har hört att apelsiner ska vara bra mot njursten.....

/Dr Alban