tisdag, oktober 18, 2016

Lite sliten

Idag känner jag av gårdagens pass. Det gick ju lite fortare än vanligt. Faktum är att jag inte sprungit milen så fort sen jag började springa igen för 3 år sedan. Så det var ett PR för mig som 40+. Jag körde nästan Blodomloppsvarvet med lite skillnad. Nu är det som tur är ett långsammare pass på onsdag så då ska jag bara njuta av löpningen (hur konstigt det än låter...). Men det är faktsiskt rätt skönt när man väl kommer igång och har blivit varm. Det värsta är första kilometern när man fryser om hela kroppen men framförallt är ju händerna iskalla, trots handskar. På slutet av rundan är handskarna av och dragkedjan i halsen nerdragen en bit.

På söndagens friidrottsträning verkar vi inte bli många ledare. Just nu är det bara jag.... Kan ju bli en skaplig utmaning..... Jag hoppas verkligen att några fler anmäler sig och kan hjälpa till. Annars får man väl dra med sig Fru Blogg och Ina att köra en station....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klockan är 09:51 och jag saknar dagens höjdare!

Dagens blogginlägg!!!!!

Hur går jag vidare nu???

Kloka ord: Den som ler när något går åt skogen har just tänkt ut vem han ska skylla på!!!

//The Real Coach

Anonym sa...

Sorry!

Hur går det med stenarna?

/TB

Anonym sa...

Ganska lugna just nu, dvs. inga fler besök på akuten.

//Doktor Karlsson