fredag, april 07, 2017

För att inte riskera att missa....

Jag vill ju inte riskera att missa dagens blogginlägg så därför passar jag på redan nu, 04:22. Jag har varit vaken sen kl 02 då Freddie återigen vaknade med näsblod. Hon och fru Blogg har lyckats somna om men inte jag. Så när klockan blev 4 så tänkte jag att det var lika bra att gå upp och jobba en stund innan jag åker till jobbet.... Så här sitter jag nu, i köket och jobbar.

Annars är det som vanligt i helgen, 2 ggr friidrottsträning. Idag med Ina och på söndag med Freddie. Jag hoppas att jag kommer iväg på en långrunda, minst 18 km. Golvet borde påbörjas. Har dock lite kvar att fixa innan själva golvläggningen kan börja. Så det finns att göra.....

Ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får du tid över så kan hjälpa till med IrstaBlixten under helgen!

Vi behöver alla man vi kan hitta!

//Generalen

Anonym sa...

Absolut! Jag hör av mig i så fall!!
Gissar att Frutis lägger hela helgen på Blixten...?

/TB

Anonym sa...

Han har jobbat dygnet runt den här veckan på all frukt som skall gå åt i helgen!

//Frktis mentor