fredag, april 21, 2017

Nummerlapp


Igår var jag och hämtade ut nummerlappen till helgens halvmara. Inatt vaknade jag med halsont. Är nog ingen fara. Hoppas bara att det inte blir värre.
Om det är någon som vill ha livetrack så skall jag försöka få till detta via min träningsklocka. Det jag i så fall behöver är en mailadress. Maila mig den eller skriv ner den här. När jag sen startar igång klockan så mailas en länk ut till de som vill följa som öppnar en webbsida med en karta på. Där kan man sen se hur det går. Här går banan om någon vill stå och kolla live:

4 kommentarer:

Anonym sa...

l_nyblom@hotmail.com

Men om du inte blir bättre i halsen så kanske du ska avstå.
Lycka till!

//Lalle

Anonym sa...

Är det för sent att anmäla sig?

//Lalle

Anonym sa...

Kan man ta ett dopp nånstans så anmäler jag mig gärna i efterhand.

//Badbyxan

Anonym sa...

Svartån är isfri....

/Evy Palm