torsdag, december 21, 2017

Dålig natt

Inatt blev det inte mycket sömn. Och den sömn som blev var rätt så usel. Det är märkligt att det blir så där ibland. Kan det kanske bero på att jag känner att jag måste prestera ett bra blogginlägg på morgonen? Nä, knappast. Bra blogginlägg växer ju på träd.... 😄

Det är tydligen dags att göra PDA nu på jobbet. Jag känner mindre lust än någonsin för att göra denna. Min förra PDA och det som jag och företaget kom överens om gällde ju ändå inte. Så varför ska jag lägga ner krut på att fylla i en ny? Ge mig en anledning så kanske jag fyller i en.....

Annars är det liksom bara idag och imorgon kvar att jobba i år. Och det är julafton på söndag. Jag känner ingen som helst julstämning. Jag har absolut ingen lust att fira jul. Men jag är gärna ledig en vecka.....

Ha en trevlig torsdag!

Inga kommentarer: