onsdag, december 13, 2017

Löpsugen?

Ja, inatt vaknade jag 02:30 och kunde inte somna om sen. Så det var bara att gå upp till slut. Jag drömde att jag sprang Stockholm Marathon. På något vis i alla fall. Jag såg mig dock aldrig komma i mål men jag hade ruggigt bra fart så länge jag drömde i alla fall. Hade dock problem på ett ställe att hitta. Det var alldeles för dåligt uppmärkt vart man skulle springa. Och detta var inne på Stockholms central fast ändå inte..... Haha, inte lätt med drömmar alla gånger.

Men denna dröm måste väl betyda att jag är lite sugen på att löpträna igen? Jag vågade aldrig ut igår eftersom jag har lite ont i halsen. Och jag ska försöka att inte starta för tidigt även om det blir svårare för var dag som går att "packa ihop" träningsprogrammet så jag inte missar något pass. Visserligen kör jag bara tre pass i veckan men missar man ett par så tar det ett tag innan man är ikapp igen. Jag vill helst att det går en dag mellan passen i alla fall....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingår pingispassen i de tre eller är det extra

Extra allt som man säger i branschen!

Ha Ha Ha

Glöm inte pingispassen nu!

//Lasse Kix

Anonym sa...

Pingisen är naturligtvis på de övriga 4 dagarna i veckan. Löpningen sker på vilodagarna. :-)

/TB