fredag, december 15, 2017

Snart helg

När man väl tagits sig till jobbet på fredagen så är ju nästan halva dagen gjord. Ska bli skönt med helg. Jag hoppas verkligen att känslan jag hade när jag vaknade, att jag skulle kunna sova en stund till, finns även imorgon. Och att jag då kan sova ut ordentligt.

Nu börjar det snackas om pingisträning kl 8 och det känns just nu inte så lockande...

På friidrottsträningen ikväll skall barnen tävla mot föräldrarna. Vi får väl se om jag får möjlighet att tävla eller om jag måste hjälpa till med saker och ting. Det visar sig. Men det skulle vara kul om man fick friidrotta lite själv oxå.

Ha en trevlig helg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man måste verkligen älska idrotten pingis om man ska iväg o träna kl 08.00 en lördagsmorgon!

lycka till

// Köpings Pingisgymnasium