fredag, december 22, 2017

Die Letze tage

Årets förmodligen sista arbetsdag är här. Och den börjar jag med lite jobb hemifrån eftersom jag skall iväg med Freddie om ett par timmar till tandläkaren. Så då tänkte jag först att jag skulle åka till jobbet en stund innan. Men sen tänkte jag på miljön. Nä, det gjorde jag inte, jag tänkte på att det drar en massa tid att åka fram och tillbaka till jobbet. Tid jag skulle kunna lägga på att blogga istället.. eller jobba menar jag... Och det där med miljön är ju ren (hahaha) bonus!!

Hur som helst så väntar, förhoppningsvis, minst 10 dagars ledighet. Jag har visserligen inte skickat in min PDA än, men jag har heller ingen lust att göra den då den tydligen ändå inte betyder något numera.... Ett spel för galleriet..... Risken finns ju att jag ändå viker ner mig och skickar in den. Men jag kommer inte lägga ner en massa tid på att skriva vad jag vill göra framöver för det blir ju ändå inte så......

Som avslutning vill jag passa på att önska alla en

  Riktigt God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan vara en av årets sista bloggar! Kan också vara en av årets allra allra bästa! Till och med ever! I vart fall på 10 bästa listan!

Tack för att du står ut med SKV´s alla 180 läsare!
Du får oförtjänt mycket spott och spe.

Tack för att DU finns!

God Jul O Gott Nytt År

Lev nu imorgon kan det vara försent

//Mentorn