måndag, december 04, 2017

Ny vecka, nya möjligheter!

En snabb men ganska bra helg är över. I lördags var det badhuset med dvärgarna. Dom tycker i alla fall att det är kul. Så då tycker jag det oxå :-) Och Freddie behöver verkligen öva på att simma. Hon har blivit lite bättre men det är långt kvar tills hon klarar simborgarmärket som alla barn ska klara, dvs 150 bröstsim och 50 ryggsim. Men som sagt, det går framåt. Sen var vi även på bio i lördags. Paddington 2 har dvärgarna snackat om att dom ville se. Så det fick bli den. Helt ok rulle. Vi hade dessutom säten som gick att luta och rejält med benutrymme så det var riktigt behagligt att sitta där :-)

På söndagen blev det först en snabb handling på Ica maxi innan jag och Freddie skulle på friidrotten. Och eftersom Ina skulle på kalas som började samtidigt som friidrotten slutade och var nere på stan så fick jag och Freddie avvika en kvart innan slutet och skjutsa Ina till kalaset. Sen var det hem och invänta Freddies gymnastik och äta lurre. Men när efter att vi käkat så tänkte jag att det vore skönt att få ett löppass i dagsljus. Så jag tog dagens schemalagda runda och la den igår. 9 km var det tänkt och 9 km blev det.

1 kommentar:

Anonym sa...

garmin klapp klapp klapp
garmin klapp klapp klapp

//stegräknaren