onsdag, augusti 29, 2018

Blodomloppet ikväll

Ikväll är det Blodomloppet. Jag hade fram tills igår en förhoppning om en skaplig tid i alla fall. Alltså med mina mått mätt. Men halsen är ju inte bättre idag så det blir att ta det lite piano. Sen kan man ju undra varför man alltid prickar in nån form av krasslighet när det är dags för lopp. Under de senaste åren när jag har hållit på med löpning och varit med på lopp så har jag alltid varit krasslig. Det har oftast varit halsont. Så jäkla tråkigt! Och om ca 2 veckor är det Stockholms halvmara. Där var jag krasslig förra året oxå. Persade ändå den gången men det är ju lättare att springa om man är helt 100.

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Jobb, dvärgarnas aktiviteter och allmän ångest.

Ha en fin onsdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

I vilket led startar du?

I år är jag kvalificerad i det första ledet säger de som vet!

//Coachen

Anonym sa...

Stort! Hur gick det för dig då? Ryckte du i första backen redan?

/TB som startade när alla andra gått i mål....