tisdag, augusti 28, 2018

På väg....

Jag börjar känna lite i halsen. Och frågan är om det är en förkylning på gång eller om det bara är så att jag snarkat rejält inatt. Jag hoppas på snarkandet. Det visar sig nog snart. Jag brukar ju alltid få en förkylning så här års när det är dags för Blodomloppet och sen Stockholms halvmara. Jag skulle så gäran vilja springa dessa båda lopp utan att hålla igen pga lite halsont. Vi får väl se hur det utvecklas.

Annars är det väl inte mycket att orda om. Det börjar kännas som höst. Det är svalare och det regnar. Jag saknar redan sommaren....

Det blev en lite lugnare jogg igår medans Freddie hade gymnastik. Men den blev ganska jobbig ändå eftersom det är bra mycket jobbigare att springa spåret än att springa på cykelbanor. Så fram och tillbaka till Rocklundaspåret från Bellevue och sen milen där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är för ung för att snarka!
För ung för att ...

//Dr. Merkel