onsdag, augusti 01, 2018

Man behöver ju inte frysa.....

Det har varit ett fantastikst sommarväder i år. I stort sett bara sol och värme och det började ju redan i maj. Och jag tänker inte sitta här och klaga för jag hatar att frysa, vilket jag gör typ 10 månader om året. Men jag har funderat lite på träningen i denna värme. Det går riktigt tungt att springa. Jag får inte upp någon fart. Jag blir fort andfådd. Men jag har lyckats få till 219,5 km i juli. Det är det längsta jag har sprungit på en månad någonsin. Men tillbaka till mina funderingar. Kommer det, när det blir svalare, gå lättare att springa? Alltså inte bara lättare för att det blir lättare att andas utan för att denna träning ändå har gjort gott? Att tiderna och orken kommer kännas än bättre? Jag hoppas verkligen det!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: