måndag, augusti 20, 2018

Måndag morgon

Idag fällde jag några rejäla krokodiltårar på vägen till jobbet. Jag riktigt kände hur stora tårarna var. Och det blir alltid tårar när jag cyklar till jobbet. Jag vet inte om det är cyklingen eller jobbet som gör att jag gråter.....

Annars så har jag en rejäl träningsvärk efter gårdagens pingis. Usch att man är så otränad. Men det är väl kanske bra att man gör något mer än bara springer ibland. Så att fler muskler i kroppen får lite träning. Nu kommer det väl inte bli så många pass pingis framöver så nästa gång jag tränar pingis igen så kommer jag förmodligen få samma träningsvärk.

Ha en fin vecka nu vänner!!

2 kommentarer:

  1. Torsdag kl. 19.00 Kantabhallen i Hallstahammar nästa pingispass ; )

    SvaraRadera
  2. Låter ju kanon! Vad kul!

    /TB

    SvaraRadera