torsdag, augusti 23, 2018

Huvudvärk

Idag vaknade jag upp med huvudvärk. Har tagit en tablett och hoppas att det ger med sig. Det är framförallt när jag anstränger ögonen genom att läsa på skärmen eller telefonen som det är jobbigt. Och sitter man då och jobbar framför skärmen hela dagen så kan ju denna dag bli ganska jobbig...

Igår blev det lite löpning igen. Det stod 13.5 km i 5:10-5:20 snitt. Jag kom dock inte riktigt upp i 13.5 utan var hemma redan vid 13.2 km men vem bryr sig.... Det kändes dock ganska så bra igår. Tycker inte jag pressade mig så hårt mer än sista två kilometerna där den ena är uppför Pettersbergsbacken vilken alltid är tung. Dock så är jag inte så säker på om jag kan springa så mycket snabbare ändå. Förmodligen skulle jag behöva köra lite intervaller igen men man ska ju ha tid oxå.....


Ha en fin torsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Intervaller är underskattat!
Backar är otroligt underskattade!
Plötsligt så står jag bara där????

//Anders Garderud