måndag, april 29, 2019

Jobba, jobba, jooobba!

Då är man tillbaka på jobbet och man hinner inte ens dra igång burken innan man får höra allt som måste göras och som är panik. Inte konstigt att man mår dåligt när man är på jobbet.....

Men jag skall försöka att inte ta det så allvarligt, jag kan inte göra mer än mitt bästa. Och saker och ting får ta den tid det tar. De får väl finna sig i det eller?

Jag och Lalle hade i alla fall några bra dagar i London. Där tasting hours var en hit! Kan ha varit för att vi bara var totalt fem stycken som var inbokade på tastingen. Och att det höll på mer än en timme var ju inte heller något negativt :-)
Maten på Bella var grym. Maten på The Couting var grym. Det är väl de två som sticker ut. Och naturligtvis hade jag med mig en "karta" som ger 20 procent. Inte fel, dricksen på köpet liksom :-)

Annars är det väl bara att knega vidare, ha en fin vecka nu vänner!!

Inga kommentarer: