tisdag, april 16, 2019

Sen ankomst

Eftersom det var match igår kväll så ställde jag inte väckarklockan idag. Jag vaknade någon gång vid 5 men måste ha somnat om ganska fort och sov till nästan klockan 6. Men det var ju inte så att jag orkade gå upp då. När jag väl gått upp och tänkte käka frulle så säger fru Blogg åt mig att väcka Freddie. Så det är klart att man gör det. Och i och med att hon vet att jag fortfarande är hemma så vill hon ju naturligtvis att jag skall lämna på fritids. Och det kan man ju inte tacka nej till. Så då blir det sent.....

Igår gick jag till massören. Eller massör och massör. Det var ett jäkla tryckande på olika punkter. Inte helt skönt. Men förhoppningsvis nyttigt på sikt. Hon trodde att jag skulle känna av det idag. Och det kan jag väl säga att jag gör...... man kanske skulle gå till en sån där spamassage istället.

Annars är det tisdag och kortvecka nr 1 av 3. Bara att bjuda till med andra ord....

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: