torsdag, april 11, 2019

Sen ankomst!

Jag vaknade vid tvåtiden och trodde att jag aldrig skulle somna om igen. Men det gjorde jag! Kvart över fyra kollade jag på klockan sista gången och sen måste jag ha somnat. Rätt skönt i och för sig men man kommer ju sent till jobbet. Och eftersom jag var sen kunde jag lika gärna skjutsa Freddie till Fritids och tanka på vägen till jobbet.

Ina fick migrän igår kväll och var inte hundra imorse heller så hon får vara hemma och vila upp sig. Stackars liten att behöva få migrän. Hon kände att det var på gång under träningen igår men tänkte att det nog bara var trötthet, men sen kom det som ett brev med Postnord. Och när jag hämtade henne från träningen var hon inte pigg.

Annars är det väl inte så mycket att orda om, hårt jobb och glada aktieägare är målet för dagen!!

Ha en fin torsdag!

Inga kommentarer: