torsdag, april 18, 2019

Torsdag och veckans sista arbetsdag

Visst är det väl härligt med korta arbetsveckor? Jag tycker det borde vara max 4-dagars arbetsvecka varje vecka. Och sen lite röda dagar på det så skulle vi må så mycket bättre!! Den här dagen tänker jag dessutom inte jobba fulltid. Det blir fram till lurren sen får det vara nog. Det blir i alla fall lite över 5 timmar så det är väl ok. Det tär ju lite på flexkontot men jag känner att vila är mer värt nu.

Ikväll hoppas jag att jag orkar se Arsenal kämpa i Euroleague. Man vill vinna en turnering man inte vill vara med i för att kunna få vara med i en turnering som man sen inte kan vinna (Champions League). Det är ju lite humor på något sätt....

Det skall ju, enligt progrnoserna i alla fall, bli skapligt väder oxå. Soligt och en hel del plusgrader. Det är ju fantastiskt om det stämmer!!

Så ha nu en riktigt skön helg och se till att vara ute i det fina vädret i alla fall några timmar per dag!

Glad påsk!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast Sp*rs verkar ju ha chansen att vinna CL i år så då borde väl vilket lag som helst ha möjlighet!

/A Wenger

Lasse N sa...

Glad Påsk :-)