måndag, april 08, 2019

Monday morning

God morgon vänner! Igår var jag helt övertygad om att jag inte skulle kunna gå till jobbet idag. Jag hade huvudvärk redan från den stund jag slog upp ögonen och obalans i skallen. Igår kväll kändes det lite bättre och jag hade liiite hopp om att kunna åka till jobbet idag. Och imorse när jag vaknade så var huvudvärken borta. Jag är dock trött som en tokig och halsen känns lite grann men jag kunde åka till jobbet i alla fall. Så det känns ju faktsikt bra i alla fall.....

I lördags var det friidrottstävling i hallen. Jag som funktionärsansvarig i Freddies grupp kan bara konstatera att 50% av de som tidigare sagt ok uteblev. En mailade i alla fall och skrev att hon var sjuk. Så det blev som jag trott, en eftermiddag i kulgruset. Jag måste avpoletera mig själv från detta uppdrag. Någon anna måste ta vid.....

Tävlingarna då? Jo, Freddie lyckades slå två pers, i kula och på 60 m. Ina tangerade sitt pers i höjd och var bara en liten retlig vad ifrån att persa. Det blir kanske nästa gång!

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ny vecka, nya möjligheter!

Ha en fin vecka och en riktigt fin måndag!!

Inga kommentarer: