måndag, juli 01, 2019

Sista veckan!

Japp, så är det! Sista veckan på jobbet innan semestern börjar!! Svårt att inte vara lite glad :-)

I lördags var jag iväg på en långlöpning. Jag hade bästa sällskapet med mig, Freddie! Perfekt att ha någon med sig som kan bära all dryck och sportlunchen. Det blev 25 km i underbart väder. Det blev därmet även Freddies längsta cykeltur. Så hon är lite småstolt!

Det var ett lugnt tempo som landade på 5:50 min/km i snitt. Och pulsen var lägre än vanligt så kanske är det så att jag gått framåt lite sista månaden. Hoppas att kroppen håller ihop nu och att man slipper sjukdomar så kanske man kan utveckla sig lite under semestern oxå.

Här är lördagens pass:


Totalt 2019 har det blivit 970,28 km löpta. Det betyder att jag ligger lite efter mitt årsmål som är 2019 km. 39,22 km ligger jag back. Men förhoppningsvis kan jag ta igen det under juli. Så här har det sett ut ett år bakåt i tiden:


Ha en fin vecka!!

Inga kommentarer: