fredag, juni 28, 2019

Fredag *klapp klapp klapp*

Äntligen fredag! I måndags kändes det som om det aldrig skulle bli fredag. Och i tisdags var jag redan trött på veckan. Men nu är det fredag och snart en liten helg igen!!

Igår blev det återigen ett löppass. Tänkte att jag skulle springa lite snabbare igår. Och det gärna i 8 km. Men efter 6,5 km så pallade jag inte längre. Men en kortare runda är ju bättre än ingen runda. Och snittet låg ju under 5 min/km så det är ju vackert så! Nu gäller det bara att försöka hålla det här tempot i 21,1 km i september så klarar jag mitt mål att springa halvmaran under 1:45. Det är långt dit just nu men med lite träning under sommaren så kanske man kan nå målet. Gärna med en mil under 45 min på Blodomloppet oxå.

Här är gårdagens pass:


Ha en riktigt trevlig helg!!

Inga kommentarer: