torsdag, april 29, 2021

Färgglatt....

 Jag vaknade vid 3-tiden inatt. Helt omöjligt att somna om. Ligger kvar till ca 04:20. Kliver upp men märker snabbt att jag har jäkligt svårt att se. Färger framför ögonen och värst på vänster sida. Shit, migrän på gång? Nåväl, tänker att frulle kanske hjälper. Och jag trycker i mig en dextrosol. Ibland kan det underlätta lite. Och som avslutning efter frullen trycker jag i mig ett par alvedon. Brukar ju inte hjälpa med det men ändå.... Det började kännas lite bättre med synen efter frullen. Och jag känner väl att det är huvudvärk på gång. Men har man bara synen kvar så kan man ju i alla fall jobba.

Igår på lurren blev det 3 * 1000 m. Med uppjogg och nerjogg så blev det strax över 6 km. Vackert så! Jobbigt med intervaller. Men jag var smart nog att inse det innan och satte klockan på 3*1000 och inte mer. Jag höll 04:25/04:26/04:16 min/km. Vilket är bättre än vad jag trott jag skulle klara av. Kanske därför jag är helt slut idag..... :-)

Här är passet om någon vill se:

Nåväl, ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: