måndag, april 26, 2021

Måndag igen då....

 Den helgen gick ju lite väl fort. Men så är det väl ibland. Eller typ varje helg. Känns som om det inte skulle skada med någon dag till ledigt...

Snöat har det gjort i helgen också. Inte så att det ligger kvar men det känns ändå fel. Gillar det inte alls. Nu får värmen ta och komma tillbaka. Men det verkar dröja. 

Den här veckan tänker jag hälla mig ifrån jobbet så mycket det bara går. Jag ska in på onsdag då jag har en leverantör som skall komma och göra lite jobb som jag motvilligt har ansvaret för. Fick ta över ett projekt från en snubbe som slutade hos oss. Och projektet var inte klart när han slutatade så någon måste ju ro det iland...... Ska bli skönt när det här jobbet är klart. Då får dom klara sig själva när det hela skall fortleva. Då är det inte mitt problem. Då är det någon annans  huvudvärk. Ska bli såå skönt!!

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Tänker åka och handla på Maxi nu kl 6 när dom öppnar. Det blev inget handlat under helgen så det börjar sina på diverse saker här hemma.

Ha en fin måndag nu vänner!!

Inga kommentarer: