måndag, april 19, 2021

Ny vecka

 Japp, då börjar vi om igen. 5 friska arbetsdagar väntar. Eller friska och friska, i dessa tider känns ju ingenting friskt...

Skapligt väder i helgen. Vi får väl hoppas att det håller i sig nu men enligt rykten så skall det bli sämre snart igen. Vi får väl se. Men det vore väl inte konstigt i och för sig. 2017 sprang jag Mälarmarans halvmara ungefär vid den här tidpunkten. Och om jag inte kommer ihåg helt fel så var det jäkligt blåsigt då och inte alls varmt. Så det finns ingen stabilitet i vädret i april. Det kan man väl i alla fall säga.....

Ska försöka mig på att arbeta hemifrån så mycket som möjligt denna vecka, precis som man skall göra i dessa tider. Är lite osäker på om jag behöver in till jobbet någonting alls denna vecka, det beror lite på.

Det blev en kortisrunda igår. Tungt som vanligt trots kort sträcka och inte alltför högt tempo. Men bättre några tunga kilometer än inga alls tänker jag. 

Ha en fin vecka nu vänner!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Ha det riktigt bra du med.:-)