tisdag, april 27, 2021

Vaknade tidigt

 Redan 4 slog jag upp ögonen och kunde sen inte somna om. Gjorde några tappra försök men det var kört. Nu sitter jag här och funderar på om man kanske skulle ta dagens löppass redan nu? Då är ju det gjort sen. Men sen är det varmare och nu är det kallare. Svåra beslut.... :-)

Blev en liten runda igår. Dryga 9 km fick jag ihop. Hade sällskap igår. Tobbe på inlines. Kul med sällskap. 

Det startade en ny tävling igår som ska hålla igång i 8 veckor. Förr var det ju stegräkning som gällde. Nu samlar man poäng. Och poängen får man utifrån sin eget utgångsläge. Så två personer som springer femman ihop på exakt samma tid behöver inte få samma poäng. Hur som helst så är maxpoängen per dag 750. Igår fick jag ihop 750 pinnar. Nu får vi hoppas att mina lagmedlemmar oxå fick det.

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Läge att gå och byta om nu kanske... Ha en fin tisdag nu vänner!!

Inga kommentarer: