onsdag, augusti 23, 2023

AWR

Igår blev det en After Work Run. Vi var 4 st som körde en runda efter jobbet. 4,8 km blev det. Och det i lagom tempo. Kul ändå att vi blev några som sprang. 

Sen på kvällen åkte jag och Ina till Apalby kastplan för lite diskus. Men det blev en blöt historia. Det började ösregna och åska när vi var där. Så nu har hon tränat på att kasta under riktigt usla förhållanden. Kan ju vara nyttigt det med. Även om jag föredrar sol och lite värme.

Ikväll är ju frågan vad som väntar. Fru Blogg och Jenna ska garanterat till ABB-joggen. Freddie snacka om att hon och en annan friidrottstjej skulle springa på Rocklunda ikväll. Och Ina snacka om att hon ville testa att springa lite oxå. Jag gissar att jag lär hänga på Ina. Är så jäkla orolig för hennes knä och kanske måste jag hejda henne lite. Bland annat så bör hon nog inte springa i utförsbackarna. 

Annars inget nytt. Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer: