onsdag, augusti 16, 2023

Mittvecka

Ingen vinst igår så man sitter här idag igen. Det lär väl i alla fall glädja aktieägarna!

Blev en sväng i löparskorna igår. Hade sån huvudvärk och tänkte att det skulle hjälpa med lite löpning. Kan inte säga att det gjorde det men jag fick ju springa lite i alla fall. Följde klockans förslag på pass, 2*8 min i 5:15. Det gick lite snabbare för mig vilket märktes på pulsen.

Jag kom hem precis när det började åska. Så det var ju tur det. Väl hemma var det matlagning och sen försöka sova bort huvudvärken. Känns lite bättre idag. Och när jag tänker efter så har jag det så här efter varje långkörning med bilen ... Det kommer ner från rygg/nacke. Så det går nog över snart. Borde gå på massage men utebliven vinst igår gör det svårare :-)

Ha en fin mittvecka nu vänner!

Inga kommentarer: