lördag, augusti 26, 2023

Helg

 Jaha, varför vaknar man före klockan 6 på en lördag? Totalt onödigt när man ändå inte kan gå ut och springa. Idag har jag ont i knät. Eller fortfarande ont i knät. Och löpningen kommer nu gå ner i sparlåga. Kanske kommer jag köra ett kortare pass i veckan för att hitta min "smärtgräns". Men kanske skippar jag helt löpningen fram tills jag ska till Fysion i oktober. Det låter ju riktigt trist att inte löpa på så lång tid....

Det gick ju inte hitta mig själv i resultatlistan på blodomloppet. Men om jag sökte på på startnumret så kom det fram en tid. Dock inget namn (som tur är...). Men den officiella tiden blev precis som min egna tid 55:03 och därmed missar jag målet jag satt upp för guldmedalj med 3 sekunder. Så här i efterhand så får jag skylla på sniglarna strax innan mål som gjorde att jag fick bromsa ner och sen springa runt dessa sniglar. Kan ha varit 3 sekunder som gick där.....

Idag ska jag och dvärgarna till Uppsala för friidrott. Ina ska kasta diskus och Freddie skall springa 800 m. Hoppas att det inte blir alltför blött. Det börjar först 16:35 för Ina och sen är det Freddie lite senare.

Ha en fin lördag nu vänner!!

Inga kommentarer: