måndag, augusti 28, 2023

Måndag och ny vecka

Veckan börjar så där om jag ska vara ärlig. Vakna vid 2 och kunde inte somna om. Klockan ställd på 05:10. Tiden går och vid 04:30 tänker jag att det lika bra är att gå upp. Vänder mig om i sängen och då är det något som piper. Jag lyckades sova i 40 minuter. Blev jag piggare av det? Tveksamt....

I lördags var jag och dvärgarna till Uppsala. Ina kastade diskus men var inte helt nöjd med kastningen. Och det blev inget pers. Freddie sprang 800 m. Och hon var mer nöjd. Det blev ett pers med 1 sekund typ. Hon öppnade första 200 på 38 sekunder vilket för henne är väldigt snabbt. Så nu är det väl bara fortsätta träna för att kunna orka det hela loppet.

Själv har jag ju slutat springa. Men igår var jag tvungen att ta en sväng för att rensa skallen lite. Blev en mil som gick snabbare än på Blodomloppet och som gav en puls som var mycket lägre än då. Tyckte väl att jag kände mig lite sämre i torsdags. Men jäkligt svårt att säga vad det är när ändå tempen aldrig varit onormal.

Nåväl, vi får väl se om det blir något mer löpande nu.

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer: