onsdag, juli 17, 2024

24 timmar

 Japp, 24 arbetstimmar kvar innan en snabb ledighet. Idag började det regna medans jag åkte till jobbet. Och den korta biten in från parkeringen till jobbet gjorde att jag blev blöt. Det var ett rejält regn. Tänkte att det här regnet skulle det vara skönt att springa i!!

På tal om att springa. Igår var det intervallpass på schemat. 10 * 30 sek i 4:05-tempo. Joggvila + upp- och nedjogg gav totalt dryga 5,5 km. Igår fick jag dessutom sällskap av Freddie, det var kul! Och passet gick bra. I alla fall bättre än senast jag körde samma pass. Då har jag för mig att jag dippade rejält de sista intervallerna. Men igår lyckades jag kriga mig till rätt tider på alla intervaller.

På kvällen var jag med Ina och Freddie på Apalby kastplan. Freddie ska ju kasta diskus i Sollefteå på lördag. Ina oxå men det är ju inte lika konstigt.... Freddie fick i alla fall iväg diskusen nästan 20 m ett kast igår. Och det skulle ju vara pers med 6 m. Ina langade iväg sin diskus 27 m ungefär igår. Ska bli spännande att se de kasta på lördag!

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Inte som jag kommer på nu halvsömnig i alla fall. Ha en fantastisk mittvecka!!

Passet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar