onsdag, juli 03, 2024

Typ fredag

 Sista arbetsdagen denna vecka! Hade hoppats att det var för alltid men 0 rätt på Eurojackpot ger inga pensionspengar :-)

Igår åkte jag med Freddie till Vallen för hon skulle träna. Jag hade typ 30 minuter på mig från det att jag kom hem tills vi skulle åka. Och jag hann sova en stund. Tur jag vaknade för jag vet inte om Freddie hade någon koll på tiden... 

Jag passade på att ta en sväng medans hon tränade och jag fick ihop över 8 km. Helt ok! Eventuellt skall Ina kasta lite diskus i eftermiddag men jag gissar att jag då inte sticker iväg och springer utan får nog hjälpa till med att hämta diskusar så att det kan lägga träningstiden på att kasta och inte på att hämta diskusar. Men man vet ju aldrig. Det kan ju finnas fler där som gör det jobbet och då skulle jag ju kunna lufsa en stund istället...

Ha en fin dag!


Inga kommentarer: