torsdag, juli 11, 2024

Lite bättre

 Idag har jag inte ont i huvudet vilket är skönt. Men det känns ändå som om huvudvärken lurar runt hörnet.. Får väl se hur det går.

Igår eftermiddag var jag iväg med Ina på kastträning. Det var bara hon där så hon fick en rejäl genomkörare av Fred. Grymt nyttigt! Synd att han går på semester nu.... Men kanske, eventuellt, var han i Västerås nästa onsdag. Och då skulle de kunna köra ett pass igen. Det får vi väl hoppas på. Annars måste jag leka diskustränare. Visst, man snappar upp ett och annat vad man skall tänka på men jag kan tyvärr inte säga om det görs fel. Det går för snabbt för mig. Skulle behöva filma varje kast med slowmotionkamera typ för att eventuellt kunna se vissa tekniska detaljer.

Själv hade jag vilodag igår. Så tänkte att om jag vaknar tidigt så kan jag gå ut och springa direkt på morgonen. Jag vaknade visserligen 04:25 men somnade om direkt. Så löpningen är kvar. Och Ina ville dessutom att vi skulle gå på gymmet och köra ben. Vem tusan har tid att jobba? Det är ju fullt upp ändå!!

Jaja(kumar), dags att dra igång dagens jobb! Ha en fin torsdag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar